maandag 2 augustus 2010

(P)uk en ikke!!!


Mijn ukkepuk is vandaag voor de derde keer voor prikjes geweest bij de Dierenarts....
Vorige keer ooooh zooooo flink.... vandaag flink piepend op de tafel van de dierenarts...
En daarna zo lief, vertederend en aanhankelijk!!! Maar ik knijp mijn oogjes wel dicht hoor voor de flits van de camera!

Ooh en mijn vrouwtje zou zo hard dingen afmaken (de pannelap vordert wel ietsiepietsie hoor) maar ze heeft een nieuw speeltje..... een mini laptop! En wel met een draadloze internet verbinding.... al internet ze nu even met iemand anders zijn verbinding (onbeveiligd!)
Ooh toch intussen met haar eigen verbinding!! en toen was de accu leeg van haar camera.... morgen of later een foto van haar nieuwe speeltje!!!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Maria,
    Wat een schat van een hondje heb je zeg...
    Maar leuk dat jij de derde PIF-fer bent, ik ga aan de slag en je hoort van me!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Puk,
    Gelukkig ben je nu een jaartje verlost van die nare prikken. Geeft niets hoor dat je moest janken. Zijn ook nare prikken. Ik hoop dat je er geen blauwe plek aan hebt over gehouden.
    Je hebt gelijk dat je nu even xtra lief bent, misschien vergeet je vrouwrje dan wel haar nieuwe speeltje (ik weet dat ze toch stiekum verliefd op jou is hoor!)
    groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh heeft de dierenarts je van die nare prikjes gegeven.... stoute dierenarts ; )
    Vraag maar aan je vrouwtje of ze je een hele dikke knuffel van me wil geven ( behalve waar 't zeer doet natuurlijk!! )

    Geef een pootje aan je vrouwtje en ik hoop dat je de nare prikjes snel vergeet = )

    Liefs Corianne

    BeantwoordenVerwijderen