zaterdag 31 juli 2010

Op zoek naar......


Op zoek naar mijn hobbs tussenvulling .... om deze tweede pannelap eens af te maken....
Kom ik ontzettend veel half af projectjes dan wel projecten... tegen.....:-((

Echt heel veel......!

Help mij er alsjeblieft aan herinneren dat ik voorlopig eerst eens dingen afmaak voordat ik aan wat nieuws begin!!

Nu eerst maar verder zoeken naar de tussenvulling! En dan ..... hoop ik wat af te maken morgen!!

ps: Volgens mij was de tussenvulling voor de pannelap fiberfilt (ook gevonden!)
Ook al geregen... dus hopelijk morgen aan Affo!!

4 opmerkingen:

  1. Nou dit ziet er veel te leuk uit om onafgemaakt te laten liggen, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat komt me toch oh zo bekend voor heb het ene ding nog niet af of ik wil al aan het volgende beginnen... ben nu ook bezig met eerst de dingen afmaken die ik nog heb liggen.
    Succes ermee!!

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herkend dit ook,veel dingen half af, ik heb nu een aantal mandjes klaarstaan met allemaal half af gemaakte dingen. su66 met het afmaken.
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha Vaak gaan de ideetjes in je hoofd sneller dan wat je handen kunnen... daar heb ik ook last van hoor Maria!
    Succes met alles afmaken..
    liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen