dinsdag 3 augustus 2010

Pay It Forward! (PIF) Wie doet er mee???


Bij Astrids Atelier zag ik iets leuks om aan mee te doen!

Pay it Forward!!

Het houdt in dat Astrid een cadeautje voor mij gaat maken!!
Maar dat ik dan weer voor 3 mensen (wie doet er mee??) ook een cadeautje maak! En uiteraard ook nog ééntje voor Astrid!
En degene die via mijn blog meedoet, zoekt ook weer 3 mensen..... enz enz.... maar degene die zich bij mij aanmeldt, maakt ook weer iets voor mij!
Zo maak je dus vier zelfgemaakte cadeautjes en ontvang je er ook als het goed is vier!

Lijkt het je leuk om dit te doen, laat dan een berichtje achter!
Dan kan ik aan de slag:-))

6 opmerkingen:

  1. Het lijkt me super leuk!

    Ik doe graag mee!

    Alleen moet ik dan ook 3 mensen bij elkaar gaan vinden, gaat dat lukken...?

    Als dat gaat lukken doe ik graag mee! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Angelique!!!

    Ik maak met alle plezier een cadeautje voor je!

    Zou het echt niet kunnen met één persoon?? De regels zijn 3..... Maar 3 is ook wel zo leuk natuurlijk! Want dan krijg je 4 cadeautjes!

    Nu even stinnen wat ik voor jou kan maken!

    En wie weet komen er nog 2 personen bij????

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als drie niet lukt, dan doen we het toch gewoon samen?! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Angelique, prima hoor!
    Ik ga in ieder geval iets voor je maken!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt me heel leuk om te zien wat voor leuks er allemaal gemaakt wordt!
    Ik doe mee.
    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ilona,

    Aah leuk dat je mee wilt doen!!!
    Wou even kijken op je blog, als je die hebt.... kan er nu eventjes niet achter komen....
    En dan ga ik aan de slag natuurlijk!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen