woensdag 22 juli 2009

Allemaal stofjes:-))

De tafel ligt vol!!!
Vandaag ben ik met Jellie naar de Winkel van Petra Prins in Zutphen geweest!
Wat een mooie stoffen allemaal!
Het is dan moeilijk kiezen hoor maar ik heb toch een aantal lapjes :-)
De twee rijtjes links zijn FQ's en de het rijtje rechts komt uit een zakje scraps.
Allemaal hele kleine printjes/motiefjes, ik hoop dat ik deze deels kan gebruiken voor de Girls Day Out.



En wat is de wereld klein!!
Toen we daar in de winkel waren, en ik nog wat mompelde over de girls day out en dat ik geïnspireerd was door Quiltdjoojs vertelt de dame in de winkel dat zij degene was die haar de buttons voor de quilt kado heeft gedaan! En na mijn superstille hint dat ik deze knoopjes wel voor mijn verjaardag wilde hebben, heeft Jellie met haar gemaild over hoe en waar ze ze dan kon bestellen!!

De middag was zomaar voorbij in Zutphen:-( We zijn natuurlijk ook nog even door het centrum heen geslenterd....

Tijdens de barbeque heb ik dan toch nog maar even mijn tasje met Zpagetti gepakt... en een aantal toeren gehaakt.... Slechts 11 en een half... maar dat is toch 14 cm van de 50cm totale lengte...



En ik ben nu net een klein uurtje thuis.... maar er was ook nog een pakje:-)
Nog meer stofjes!!
40 FQ's.... Ik had immers laatst die Layercake van Moda besteld, nu dan toch maar de FQ bundel extra besteld...



Nou die quiltlessen kunnen wat mij betreft wel beginnen, stofjes genoeg in elk geval!!

2 opmerkingen:

  1. Jij hebt inderdaad een heleboel mooie stofjes gescoord. Inderdaad je kan er een aardig formaat quilt van maken. Ik vind dat je hele mooie kleuren hebt gekozen. Dat frisse appelgroen met zacht roze, super!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het was gezellig jullie te ontmoeten in Zutphen...was al eerder langs geweest..maar de reaktie kon niet geplaatst..dus probeer ik het gewoon nog een keer...
    wat een gezellig weblog en wat een leuk winkeltje heb je!!!!
    fijne dag en beterschap met je rug..

    BeantwoordenVerwijderen