woensdag 22 juli 2009

Een dagje uit!


Vandaag ga ik naar mijn zus (en de rest van de familie natuurlijk) toe.
In elk geval gaan we even naar een stoffenwinkel, ben benieuwd waar ik vanavond mee thuis kom.
Stukjes flanel die ik al heb zitten in de beurs, ik hoop er nog twee bij te vinden. Dan zou ik toch genoeg moeten hebben voor een rag quilt. Dat vind ik er ook altijd leuk uitzien.
Zowiezo neem ik even wat mee om te knutselen! Wat bolletjes zpagetti voor een kussenhoes. Ik heb hier in de kamer een poef (ecru) met daarop twee lichte kussen en nu nog een quilt van Clayre & Eef. Maar die verhuist straks naar mijn bed... En dan moet er toch weer een beetje kleur bij al dat licht! Ik neem deze bolletjes mee.
De Cute Flowerprint!
Deze vind ik zelf erg leuk! En helemaal blij toen deze afgelopen zondag in Den Haag toch nog voorradig was!
Nu nog even tutten en dan op pad!!

1 opmerking:

  1. O, wat een leuke bloemetjes-bol! Is dat een soort jersey-sliert? Ziet er heel erg leuk uit. Ben benieuwd wat je allemaal voor leuks tegenkomt vandaag! Rag quilt? Is dat een speciaal soort quilt? Of heet dat zo omdat het van flanel is gemaakt, ik ben heel benieuwd....

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen