donderdag 11 november 2010

Kreadoe, Helemaal Hoooked en tunisch haken!


Moe, maar languit op een bedje in Driebergen!
Al twee dagen Kreadoe, Helemaal Hoooked en tunisch haken achter de rug!
Nog 3 dagen te gaan!!
Ik ben al druk aan het oefenen met het tunisch haken, maar ik heb het nog niet echt onder de knie of een vaste hand ermee!
Maar het heeft een geweldig eindresultaat!
De boekjes Helemaal Hoooked zullen intussen waarschijnlijk ook wel bij mij thuis afgeleverd zijn.
Heb je eentje besteld of ga je dat doen, ze worden maandag als ik weer thuis ben verzonden!!

4 opmerkingen:

  1. Sterkte in Utrecht en hopelijk heb je geen last van de storm......
    Tunisch haken is echt een kwestie van oefening vond ik altijd...... Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterke en misschien zie ik je zondag, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier nog morgen, op de laatste KreaDoe dag. Ik ben er dit jaar niet, maar ik kom je vast elders wel weer tegen. Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je gezien te hebben!

    Veel succes de komende dagen ook in Duitsland!

    BeantwoordenVerwijderen