woensdag 17 november 2010

Bis nächste woche!


Nauwelijks bijgekomen van wel een hele drukke Kreadoe....ben ik nu bijna klaar om te vertrekken richting Stuttgart!
Nog even relaxen in bad en dan hup de auto in..... een ritje waar ik wel een beetje tegenop zie, maar heb de hoop dat als ik éénmaal in de auto zit dat het goed is.
De tom tom doet het:-) voor de zekerheid zit er ook nog een kaart in de tas!
Volgende week weer terug en hoop dat ik dan weer eens een fatsoenlijk berichtje op mijn blog kan schrijven over het één en ander!

Tot volgende week!

3 opmerkingen:

  1. Wens je fijne dagen toe. En wat leuk zeg hooked daar ben ik ook nog naar op zoek, lijk me zo leuk om te doen.

    Tot horens maar weer groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Maria, succes op de beurs. Ben benieuwd naar de Zpagetti volgende week op je website!
    Groetjes Maud

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Viel spass! Goeie reis en veel plezier in Duitsland.

    BeantwoordenVerwijderen