woensdag 11 augustus 2010

Zpagetti Bag California Dreamin' ......!



Afgelopen dagen waren heerlijk en relaxed!!
Ik ben bij mijn ouders in Duitsland geweest en gisteravond weer naar huis gereden....
En een tasje afgemaakt.... (ooh jullie wisten natuurlijk niet dat ik ook hier mee bezig was....:-)) Ja dus..... hij lag al weer een tijdje klaar om gevoerd te worden, maar in eerste instantie had ik de voering binnenste buiten er in gespeld....
Maar nu zit ie er goed in hoor!
De tas is gevoerd met het stofje Catalina Pink van de stofserie California Dreamin'

Voor de rest ben ik nog voor Astrid en Angelique in de weer geweest met de "pay it forward" cadeautjes!
Wordt vervolgd! Intussen heeft Ilona zich als tweede aangemeld! Helaas kan ik Ilona haar blog niet ontdekken:-((
Nu nog ééntje, is er dan echt niemand ....?? Of zit het hem in de vakantie periode?

7 opmerkingen:

  1. Ik zou graag mee doen met je P.I.F., maar ik heb er zelf net 1 op de bus gedaan!
    Het duurde bij mij ook even tot ik 3 slachtoffers had gevonden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maria,

    Is er nog een plaatsje vrij ? Ik wil graag meedoen.

    groetjes,
    Knutselbeertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je tas is echt heel gaaf!!

    Groetjes,
    Silvana

    P.S. ik zat nog te twijfelen, maar zo te zien heb je je laatste "slachtoffer" gevonden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Carine!! Dat je mee doet!
    Het kan wel eefjes duren hoor, maar je kadootje wordt gemaakt!! Je hoort het van me als het op de post gaat!
    Ik hoop dat Ilona ook nog eventjes reageert! Met adres enzo.....

    En Silvana, je kunt even kijken bij mijn "slachtoffers", die zijn denk ik ook op zoek naar 3 personen!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi TAS.Heel gaaf.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen