donderdag 12 augustus 2010

Pay it forward-cadeautje!!


Vandaag met de post!!

Het cadeautje van Astrid!!

Een prachtig hart in roze en groen! Heerlijk ruikend naar lavendel uit Astrid haar eigen tuin!

Dank je wel, Astrid!!

Ik moet bekennen dat ik weer veels te groots zitten te denken aan cadeautjes, en het misschien wat kleiner moet houden zodat het in ieders budget past.....
Nou ja, morgen en overmorgen moet ik nog werken, zondag naar de groothandel + zpagetti (ca 100 kilo) toevoegen aan de website, dus ik kom er na het weekend pas aan toe....
Maar dan ga ik met volle 100% er mee aan de slag:-))

1 opmerking:

  1. Hoi Maria,
    Fijn dat je hem leuk vindt!! Ik heb zelf ook 3x aan wat anders gewerkt voor de PIF hoor, vond het ook erg lastig om iets 'passends' te bedenken en in welk 'formaat', maar heb me toen maar een beetje gehouden aan iets vergelijkbaars met wat ik ontving. Ben benieuwd wat jij gaat maken hoor! Succes ermee, groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen