donderdag 12 november 2009

Kreadoe!


De Kreadoe! Jee wat stonden er gistermorgen een mensen bij de ingang... ik heb het volgens mij nog nooit zo druk gezien.
Maar het was super!!
Ik hielp dus mee in de stand van www.hoooked.nl
Een paar minuutjes kon ik even de kat uit de boom kijken en daarna was het lopende band werk! Van 11 tot 3 is voorbij gevlogen!!
Zondag mag ik ook nog even meehelpen en ik heb er nu al zin in.... ook al ben ik nu wel wat moe en duf.... Gister was het één en al energie!!
Ik heb ook nog heel eventjes bij een stofjekraam gekeken en snel deze lapjes bij elkaar gepakt en gekocht!

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige stofjes zijn dat! Prachtige kleuren en patronen!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stofjes, superkleurtjes!!
    volgens mij gaan er in deze crisistijd alleen maar meer mensen aan hun hobby!
    Leuk hoor voor de standhouders ook dat het zo goed loopt, het is duur genoeg om daar te mogen staan..
    succes met alles,
    liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuk leuk leuk!!!!
    mij lijkt het ook geweldig om op een beurs te staan, lekker betten ( kletsen) en verkopen, bakkie friet tussendoor en liters koffie mmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat onwijs gaaf om te helpen bij zo'n stand. Leuke en enthousiaste mensen ontmoeten en iets aanprijzen wat jezelf ook nog leuk vind. zoiets is toch super. en ik geloof wel dat het heel vermoeiend is maar dat je er ook heel veel energie van krijgt. Ik bruis nog steeds van mijn bajesavontuur. veel plezier zondag.

    Hendrickje

    BeantwoordenVerwijderen