dinsdag 10 november 2009

En nummertje twee!


En het blokje voor de tweede pannelap is intussen ook klaar!
Nu nog het op elkaar doen van de drie lagen (block, vulling en achterkant) en de randafwerking!
Dat zal helaas volgende week wel worden....
Morgen ga ik namelijk naar de Kreadoe:-)
Dit keer zal ik niet staan smachten en kwijlen bij die ene stand, maar help ik mee:-) in die stand!!
Rara bij wie is dat???

Ik ben erg benieuwd hoe dat is, om het eens van de andere kant te beleven!
Ik heb er in ieder geval erg veel zin in!!

4 opmerkingen:

  1. Veel plezier Marie! Groetjes van Jellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk joh op een stand staan! Ik wens je heel erg veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige blokken zijn dat, zeg! Wauw!!! Veel plezier op de stand. Ik hoop dat het lekker gezellig druk is en dat je zelf ook nog rond kunt kijken, hahaha of is dat nu juist niet de bedoeling!?!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen