maandag 14 september 2009

Laatste toer!


Nog maar even een tussenstand van het zpagetti kussen.
Ik ben met de laatste toer bezig te haken en dan is kussen nummer één af...
Nou ja af.... dan nog de helften aan elkaar haken/naaien en vulling halen:-)
Ook heb ik vandaag nog een kussentje aangeschaft en dan wel voor in de auto!!
Met mijn rug en been gaat het nog steeds niet juh van het .... :-(
Werd ik iedere keer gemasseerd onder in de rug en in mijn been geprikt, de boosdoener zit waarschijnlijk toch hoger in mijn rug (waar ik dus geen last van heb, heel apart!)
Echter vandaag toch daar maar eens massage gehad, nou dat was dus supergevoelig met een behoorlijke uitstraling naar de dus pijnlijke plekken in mijn been en onderrug!
Het kussentje in de auto is om meer in een haakse hoek te zitten zeg maar en met de hoop dat ik wat langer dan één uur achter elkaar kan rijden....
Vanmiddag ben ik even naar Jellie gereden met mijn hoofd tegen het dak van mijn fiaaatje zowat en het kussentje in de stoel.... Dan voelde op zich allemaal wel heel goed!
Morgen de grote test, want dan weer een ritje naar Aalsmeer!
Gister heb ik het overigens inderdaad even wat rustiger aangedaan... en stofjes gesneden en opgeruimd (een beetje:-)) en gisteravond nog even wat blokjes aan elkaar genaaid voor het 5e blok van de Love is.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten