zondag 13 september 2009

Kan even geen titel bedenken:-)



De rust is hier weer een beetje teruggekeerd in huis....:-)
Afgelopen dagen was het wel een beetje hectisch allemaal!
Bedankt voor de reacties en bestellingen die geplaatst zijn!!
Helaas is het boek al weer uitverkocht (binnen 12 uur), dat had ik qua voorraad bestellen toch even niet goed ingeschat...:-(
Vandaag doe ik het allemaal even een stapje langzamer, de boel wat opruimen, nog wat stofjes snijden en wie weet ook nog even met mijn eigen handwerkjes aan de slag....
Komende weken beginnen in ieder geval ook de twee cursussen waar ik mij voor heb opgegeven.
Deze week begint edelsmeden weer en de week daar op is mijn eerste quiltles!
Met edelsmeden ben ik nog bezig met een ketting, maar dat is nog niet echt geweldig om een foto van te maken.
Dus ik voeg even wat foto's toe van mijn meest gedragen zelfgemaakte zilveren ring!
Het is een groen/blauwige transparante steen die ik overdwars op de ring heb gezet!
Het is ook wel eentje van formaat, tja lange vingers, dus een klein iel dingetje lijkt ook zo knullig! Maar grotere ringen trekken ook altijd mijn aandacht, ik vind het gewoon wel mooi als het wat groter is:-)
En nu ga ik weer verder met omdiedelen en opruimen!
Fijne zondag allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Ga jij maar fijn even omdiedelen, Fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie ring! Ik hou wel van opvallend en dat is je ring zeker, vooral ook omdat je de steen overdwars hebt gezet! Relaxe een beetje!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen