zondag 19 juli 2009

Rondje Holland!!





Zo ik heb mijn kilometertjes wel gemaakt vandaag!
Ik ben bij de groothandel in Uithoorn geweest om wat bestelde producten op te halen.
Daarna doorgereden naar Den Haag naar om de Zpagetti op halen en toen door naar de Lier naar Esther om knopjes af te geven. Zij knapt hobbymatig oude kasten op!! En het ziet er allemaal heel leuk uit!! Met veel hartjes en roze:-))
Ik zal nu de buit van vandaag op de foto zetten.... waarschijnlijk morgen pas op de website plaatsen aangezien van de week mijn weegschaal kapot is gevallen:-( dus morgen eerst een nieuwe halen!
En er komt nog meer nieuw, want ik loop hopeloos achter met plaatsen van nieuwe artikelen!

2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een grote klossen wol. Die moet je afwikkelen tot bolletjes van ... gram?? Gôh, nooit geweten, weet ik ook weer! Leuk hoor, om dat zo te zien.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoef niet alles af te wikkelen hoor....
    Het grootste gedeelte is al in kilo's of is al op rol.
    De eerste nieuwe kleurtjes staan in ieder geval al er bij!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen