zaterdag 18 juli 2009

Niet slapen!


Gisteravond was ik behoorlijk moe en heb een poging gedaan om vroeg op bed te gaan...
Nou vergeet het maar.... allerlei gedachten en maar draaien, zucht!
Maar ik kwam wel op een ideetje wat vanochtend gelijk even geprobeerd moest worden:-)
Ik heb met de zpagetti geborduurd...
Dit is nu even vlug en dus helemaal niet netjes.... (het is dan ook nog wel vroeg)
Ik zag bij de eerste kennismaking met zpagetti al een kleed voor me in gedachten...
Om het te haken leek mij later best wel pittig toe... alhoewel ik normaal met tapijtknopen mijn vingers ook openschuur over het stramien..
Maar ik heb nog een origneel tapijtstramien uit de jaren 70 (zo gauw even niet bij de hand) met een patroon van cirkels die elkaar overlappen. Voorbedrukt in oranje/geel en bruin.... maar als ik dat nu eens met roze en aqua doe.... of verschillende tinten roze...
Hmm ik zie het kleed al liggen hier in de kamer:-))
Nou ja een projectje voor later....maar ik vond het vannacht in elk geval een super idee!!

1 opmerking:

  1. Vroeg naar bed en dan niet kunnen slapen omdat je hoofd niet stil wil staan. Heel herkenbaar, ik schrijf/teken het daarom maar op, dan stopt mijn hoofd tenminste en kan ik gaan slapen. Dat stramien wordt in de loop van tijd dat je er mee bezig bent wel wat zachter, hoor. Ik ben heel benieuwd hoe het wordt, de kleuren en met die cirkel klinkt heel leuk!

    Fijn weekend, Collie

    BeantwoordenVerwijderen