donderdag 25 juni 2009

Stofjes Love is....



Hèhè ... ik geloof dat ik er uit ben.
Vandaag heb ik mijn andere bestelde stofjes van Moda ontvangen. De roze printjes zijn natuurlijk leuk:-) maar passen niet bij de love is ....
Ik heb besloten om het roze/witte ruitje uit mijn eigen winkeltje te gebruiken.
Er moesten nog twee stofjes bij komen.... Over de tweede zit ik nog te dubben, het roze witte streepje (ook uit mijn winkeltje) of het bloemetje wat ik in heerenveen heb gekocht.....
Nou ja straks maar even verder dubben..... nu eerst nog even van het zonnetje genieten!!

3 opmerkingen:

  1. Het staat prachtig bij elkaar, en die nieuwe roze bloemetjes zijn práchtig! Héél erg mooi, ik ben dol op dat soort lapjes, maar ik heb vandaag bij jou ook hele mooie lapjes besteld, die allemaal prachtig bij elkaar staan! Ik ben heel nieuwsgierig hoe ze er in het echt uit zien, en ik kijk er echt naar uit!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet teveel dubben hoor, krijg je rimpels van, haha

    BeantwoordenVerwijderen