woensdag 15 april 2009

Halsketting nummer 2


Gisteravond, heb ik ondanks een hoop gesnotter en geproest ( ik ben verkouden) bij edelsmeden mijn ketting afgemaakt.
Emily, zij die de lessen geeft bij Parnas, is niet zo van de tangetjes, en ik weet nu waarom.
Al zullen jullie het niet op de foto zien, maar ik kwam er bij deze ketting niet onderuit om tangetjes te gebruiken.
Door de kralen moest het gewoon! Maar de ... euuh.... gebogen schakeltjes(?) waar de kralen opzitten kon ik echt niet solderen. Het zijn waarschijnlijk kunststof kralen, dus daar kan de brander niet op.
Met het polijsten had ik al het idee dat ik stukjes van de kralen heb weg gepolijst.
Doordat ik daar tangen voor moest gebruiken om te buigen zie je gewoon beschadigingen in het zilver. Maar je ziet het alleen als je er met je neus boven op zit hoor......
Maar ik ben tevreden met het eindresultaat en zal deze ketting ook zeker dragen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten