zaterdag 28 maart 2009

Tijd?!?




Het is zover!!!!
Ik ga een dagje minder werken! In plaats van fulltime 37 uur ga ik 28 uur werken:-)
Dat betekent wel wat minder geld uit te geven, maar met een beetje structuur in de uitgaven per maand moet dat zeker lukken! Tnx Jacqueline voor de tip!!
En dan heb ik tijd........ om aan mijn website te besteden, tijd ........ om te handwerken, tijd ..... om dingen aan mijn weblog toe te voegen en tijd........ om nog veel meer dingen te ondernemen!
Het is in elk geval een hele relaxte gedachte!!
En fijn dat dit allemaal in overleg kon met mijn bazen, René en Marcel!!!
Voor leuke behangetjes kun je in elk geval terecht bij www.behangland.com
Om toch wat fotootjes er bij te plaatsen, bijvoorbeeld behang van Pip, bloemetjes behang en mijn eigen behangetje van Eijffinger Flo, in het roze op mijn magazijn/2e slaapkamer en in de toekomst in beige/bruin op mijn eigen slaapkamer!Deze heb ik al tijden in huis maar zit nog steeds niet op de muur!
En dus tijd om mijn behangetje te plakken!!!

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je tijd!!!
    Geniet ervan. Prettig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, wat fijn..toch gelukt dus..gefeliciteerd!
    Meer tijd voor je webwinkel en je hobby's. Heerlijke gedachte..

    BeantwoordenVerwijderen