maandag 16 februari 2009

Halsketting!


Hier ben ik momenteel mee bezig op edelsmeden.
De ring waar ik mee bezig was, al sinds het begin van het seizoen, is toch niet helemaal wat ik ervan verwachtte. Dus die even links neer gelegd en met een ketting begonnen.
Een aantal schakels heb ik al gesoldeerd en geschuurd. Vanmiddag ben ik met pijn en moeite geslaagd voor de tussenliggende kralen. Ik was op zoek naar kleur. Echter ik ben momenteel ipv op de groen/blauwe tour op de roze/rode tour vanwege Tilda/Tone Finnanger. Uiteindelijk voor mooie grote zwarte kralen gekozen, wel zo neutraal voor een ketting! Hij past bij groen/blauw/roze en rood:-))
Hopelijk komt ie morgenavond voor een groot deel klaar en volgende week af!
Zucht ..... ik bedenk me nu dat het voorjaarsvakantie is en dat er dus morgen geen edelsmeden is:-(((((

1 opmerking:

  1. Leuk om eens te zien waar je mee bezig bent met edelsmeden. Jammer dat de ring niet helemaal naar je zin wordt. Dit wordt een mooie ketting. Ik vind zwart ook mooier bij zilver staan dan rose of rood. Als ie af is, doe je hem vast wel eens om, dan zie ik het resultaat wel.

    BeantwoordenVerwijderen