maandag 25 mei 2015

Beugels en tassen....!


Vorig weekend ben ik naar een fantastisch beurs in Karlsruhe (Duitsland) geweest....

Wat een feest in vergelijking met Nederland.... echt hele fijne en mooie dagen daar gehad, zowel op de beurs als daarbuiten, het was ook nog eens prachtig weer daar!

Helemaal weg van twee stands met enorme keuze aan tasbenodigdheden.... namelijk deze en deze

Laten we zeggen dat ik daar het nodige heb gekocht en misschien in de toekomst ook nog ga bestellen....

In eerste instantie ging ik voor de stoffen versie..... dus stof, volumevlies, lint en beugels gekocht....

Eénmaal thuis had ik de inspiratie voor een gehaakt model.... op de voering en handvatten na is die al zowat klaar....!

En hij is superleuk tot nu toe..... Marietje is in elk geval tevreden....!

Gehaakt met RibbonXL van Hoooked

Dit exemplaar geef ik aan een lief vriendinnetje volgend weekend, maar er volgen vast nog meer exemplaren....!

Ik zal ook een poging doen om het patroon uit te schrijven!!!

9 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor de links. Die hou ik bij, want ze zullen zeker nog van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice article as well as whole site.Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen


  3. I really like your writing style, superb information, thanks for putting up
    clipping path service

    BeantwoordenVerwijderen
  4. https://docs.google.com/document/d/1UZ_OHohST6yHxKA_YqSirKtSajC0Ia6P/edit#heading=h.jsy3m9sul4e5

    BeantwoordenVerwijderen