zondag 10 augustus 2014

Deken Ripple klaar...... !


Vandaag de laatste draadjes afgehecht.....

Eerder had ik al een rand er omheen gehaakt van 3 toeren stokjes.....

En dan is dus af....:-)

Uiteindelijk is 160x190cm geworden, dus een heerlijk formaat voor op de bank of in de stoel.....

Al met al zitten er 19 bollen stylecraft in, van alle kleuren twee bollen, behalve van de rand kleur daar heb ik bijna 3 van gebruikt....


Maar intussen was ik al wat onwennig van het haken aan de ripple deken, dat ik intussen ook met een volgende ben begonnen :-)

5 opmerkingen:

  1. Erg mooi geworden! Je hebt mooie kleuren gebruikt, en hopelijk heb je er veel plezier van!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! De ripple steek haakt heel lekker heb ik ervaren. Mooie kleuren heb je uitgekozen. Ik heb ooit twee bollen Stylecraft gekocht, maar die kleuren vond ik niet zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna


    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie deken. Die steek hoe doe dat? Die vind ik ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jelly, of @jeltsje Nicolay, stuur even mailtje dan stuur ik je foto met teltekening door! marutska@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen