donderdag 8 maart 2012

Vrouw! 100% Selfmade!


Met nog maar één nachtje te gaan tot de beurs Vrouw! hier in Leeuwarden samen met Tanja van Kleur en Feest......

Ben ik ook al wat bezig voor de Breidag in Nieuwegein!

Contact gezocht met een nieuwe leverancier, en denk dat Marutska binnenkort wel uitbreid met het één en ander....!

Echter dat heeft ook wel volume, dus binnenkort gaan er nog meer stoffen in de opruiming! En ik denk dat er wel liefhebbers voor zijn als ze voor de helft van de prijs de deur uit gaan!

Hou de website in de gaten, voor al dat nieuws en de opruiming van...... natuurlijk!

Wie weet zie ik jullie op Vrouw!

Vluchtig, heel vluchtig heb ik natuurlijk even om mij heen gekeken op de beurs.... ennuhh.... denk dat er heel veel leuks te verkrijgen is!!

2 opmerkingen:

  1. Ik zag het vandaag in de krant maar het doet mij wat huishoudbeursachtig aan? Veel plezier én succes natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super gezllig goed verkopende beurs groetjes carina nog geef fotos voor je komen er aan hoor

    BeantwoordenVerwijderen