woensdag 23 november 2011

Workshops Zuid Limburg!


Via via..... oftewel twitter kom ik terecht bij Villa Vieux in Doenrade Zuid Limburg!

Bij Esther van Villa Vieux ga ik in het nieuwe jaar workshops poef haken geven.....

En wel op dinsdag 31 januari en dinsdag 28 februari!

Heb je zin om ook te komen, stuur een berichtje of kijk na het weekend bij de rubriek worskhops op mijn site!

Ook kun je je aanmelden via de site van Villa Vieux! Aankomend weekend kun je daar in Doenrade in ieder geval heerlijk kerstshoppen! Kijk maar eens op de site!

Heel benieuwd naar hoe dit gaat lopen, en heb er nu al zin in!
Uiteraard ben ik ook heel nieuwsgierig naar de Bed & Breakfast die ik natuurlijk heb geboekt voor die twee data!
Het ziet er in ieder geval prachtig uit allemaal!

Zou graag de workshops op andere plaatsen willen uitbreiden in de toekomst!
Heb je een leuke plek om een workshop te geven elders in het land? En het liefst in combinatie met een bed & breakfast of in de buurt......?
Ik hou mij beleefd aanbevolen om bij jou workshops te geven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten