zaterdag 22 oktober 2011

Tilda's Dreams & Cath Kidston's Borduurboek!



Vandaag struikelde mijn vader over de postbode en dozen met boeken toen hij Puk uitliet!

Tilda's Dreams is binnen! Je vindt het boek hier

Maar ook een leuk nieuw boek van Cath Kidston: Cath Kidston's Borduurboek!
Die vind je hier!

Voor de rest knap ik iets op, maar fit is anders!
Wel ijverig met een handmade by marutksa bestelling bezig, oftewel aan het breien met zpagetti op pen 15!

Ik hoop dat kussen snel af te kunnen maken en te laten zien....

Fijn weekend nog allemaal!

3 opmerkingen:

  1. Beterschap en bedankt voor het toesturen van het Tildaboek. En er zat een leuk stofje bij en een mooi labeltje.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi, was afgelopen zondag bij je workshop, vond het helemaal leuk, heb je ook op facebook gevonden.
    Ik was die met dat blauwe hooked tassie hihi, ik kom een keertje bij je langs in lwd.

    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die Cath Kidston's ziet er leuk uit! We hadden het er onlangs nog over met mijn crea-vriendinnetje dat borduren zo oud is, maar toch zo leuk... wat doe je dan als 'moderne jonge mama'? Geloof dat dit de oplossing zou kunnen brengen!

    BeantwoordenVerwijderen