maandag 22 augustus 2011

Lastminute Workshop Zpagetti Haken!


Aanstaande zondag organiseer ik een lastminute workshop, op de valreep nog gepland ivm een onverwachte vrije zondag:-)

Niet dus:-) want ik heb intussen een workshop gepland!

Vrij Zpagetti Haken!

De workshop start om 14.00u. maar je bent van harte welkom vanaf 13.30u!

Vrij haken, dus wat je ook maar wilt, een poef, een kussen, een tas, een vloerkussen of stamkruk!

Het is mogelijk as zondag in mijn atelier!

De workshop kost €20,00 dit is inclusief koffie/thee, wat lekkers,één bol zpagetti en een haaknaald!
Afhankelijk van wat je wilt maken, heb je dus nog extra kosten voor materiaal.

Wie weet tot zondag!

Je kunt je aanmleden via mijn site!

4 opmerkingen:

  1. Ik zou echt heel erg graag mee willen doen alleen is het voor mij wel erg ver ik wens je heel veel succes.

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook van ver weg, ben je van harte welkom!
    Eventueel zorg ik voor broodjes ed!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou even gekeken op je site en blog...wat een geweldige stoffen...en een leuke ideeen....ik ga je volgen en wellicht zie je mij snel terug voor stofjes.

    Groetjes Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes. En wat heb je weer leuke ieuwe stofjes jammie moet eerst met de andere stoffen aan de gang die ik bij je gekocht heb ben er zo blj mee. Ik aai en aai groet carina

    BeantwoordenVerwijderen