maandag 8 augustus 2011

Handmade by Marutska!




Vandaag zijn er naast de gewone bestellingen drie Handmade by Marutska producten op de post gegaan.....
Hartstikke leuk natuurlijk!! Ik hoop dat iedereen er even blij mee is als zij/hij het pakketje ontvangt!

Ik zal morgem of woensdag complete pakketten toevoegen aan mijn website voor de gehaakte vloer/zitkussens rond zodat je zelf aan de slag kunt om één te maken!
Heb je intresse voor een kleur of dessin, geef het door...! Dan kan ik voor jou ook een leuke aanbieding maken voor een rond gehaakt vloer/zitkussen van Zpagetti!

3 opmerkingen:

  1. ik ben benieuwd naar je pakketten! ik hou je site in de gaten wil graag nog zo een kussen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn alle drie prachtig, ook ik heb benieuw naar je pakketten. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen