dinsdag 30 augustus 2011

Aan de haak met 4,5!


Zo het is eventjes wennen, maar ik ben aan de haak met naald 4,5mm!!!

Het was dus eventjes stil, want dit is niet zo snel klaar als met nr 12:-)

Na maanden van veel drukte "marutska" heb ik de afgelopen dagen wat tijd gevonden om thuis aan de slag te gaan.....
Alles is met betrekking tot "marutska" is verhuisd naar mijn atelier.... maar zo bleef leeg geplukt mijn huis ook achter....
Nu komt er een beetje tijd, energie en zin om hier in huiis wat aan te pakken!
Zo zijn er in ieder geval 2 vuilniszakken vol kleding naar de kringloop gegaan, en kan ik weer in mijn eigen walkin'kast terecht en staan:-)
Ook is er een kast verplaatst hier in de kamer zodat mijn eigen "handwerkjes" weer een plekje kunnen krijgen....

Zo kwam ik nog allerlei bolletjes katoen tegen, waar ik ooit al een paar toeren van had gehaakt..... en de afgelopen dagen zijn er nog wat bijgekomen:-))
Hoe groot dit gaat worden, geen idee hoor....

Ik ga nog even rustig door met haken!

4 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes! Wordt vast weer prachtig! (vind ik nu al)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes ben je aan het haken. Van 12 naar nummer 4,5 dat scheelt nogal zeg!

    Ik hoop dat mijn huis ook lekker leegstroomt met alles van Collie-Collie.com, want er ligt werkelijk overal wel wat, hahaha.

    Haakse!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat zal vast wennen zijn. Ik vind het al wennen als ik van nr. 7 naar 3,5 ga ;-) Erg mooie zachte kleuren heb je gebruikt.
    Fijn als je huis straks ook weer "in orde" is. Maar dat ruimt ook weer lekker op.

    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen