dinsdag 5 juli 2011

Pfff.... ronde binnenkussens!!


Gister had ik voor een nieuw project 4 ronde binnenkussens besteld bij Schuimrubber.nl

Nog niet eens klaar, en hup tijdens een workshop 4 enthousiaste dames waarvan 3 gelijk met een rond kussen begonnen ipv de gebruikelijke tas! De vierde heeft wel een tasje gehaakt maar gelijk ook een begin van het ronde kussen!

Tja en dan zijn ze gelijk op natuurlijk!!

Nieuwe zending besteld!!
Ik hoop dat ik ze donderdag ontvang:-)) om dan verder te kunnen met mijn eigen ronde kussens!!

ps: thanks ladies!! ik vond het een geslaagde workshop!!

5 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip van ronde kussens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een goed teken,ben benieuwd naar jou ronde zitkussen, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super!! Leuk dat iets nieuws in de winkel, gelijk wordt gezien en de dames er gelijk mee aan de slag willen!!

    Maar ja, dan moet het kussen voor je zelf wel even wachten, hahaha. Gelukkig is donderdag snel.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kunt ze ook zelf maken, moet je wel veel schuimrubbervlokken kopen. maar dat kan daar vast ook wel. Dan heb je de hoes gelijk in de goede kleur bij de zpagetti

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was een van de kapers van het kussen. Wat een leuke bezigheid!! Ben bang dat er een verslaving aan zit te komen...

    groet
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen