zaterdag 5 maart 2011

Hartjesruil!


Vandaag mogen we de hartjes showen van de hartjesruil!

Georganiseerd door Katrien!

Het bovenste hartje heb ik ontvangen:-) van de familie Katermans
Dank je wel Jasmijn!
Het hartje is officieel voor een leesbrilletje, maar ja die heb ik niet!
Maar het hartje kun je ook vullen met theezakjes:-)

Dit is het hartje wat ik heb gemaakt voor Lina! Helaas kan ik niet ontdekken of zij ook een blog heeft!
Maar ze was er wel blij mee, kreeg zelfs nog een leuk kaartje na de tijd als dank je wel!

4 opmerkingen:

  1. Het is een pracht hartje die je kreeg en maakte!Twee gelukkige mensen, wat moet er nog meer hé! Helemaal mijn stijl. groetjes uit Brugge Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hart heb je gekregen, die je gemaakt hebt is ook heel lief ! groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke hartjes.
    Lina heeft geen blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke hartjes ruil. En leuk je nieuwe visitekaartjes,spannende tijd voor je. Su66 met alles. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen