maandag 17 januari 2011

Zpagetti Poef!


Vanochtend moest en zou ik naar Ikea voor dekbedden!
Eindelijk is dan ook de poef (een slag groter) gevuld met wel 4 200x200cm donzen zomerdekbedjes!
Tja en ik kon de verleiding niet weerstaan om twee 1 persoons zeer synthetische (zelfs de tijk, aaaeh je zal er maar onder moeten slapen!) mee te nemen voor €2,49 per stuk.
Als je goed kijkt zie je al een derde poefje/kussen gebreid en gevuld..... de synthetische laat zich inderdaad wel moeilijker tot een rondje vormen! Maar wat een lol voor €2,49!
Nu ga ik weer verder met mijn dronkemanspad!

And don't forget!! Friday Night, Ladies Night!! (lees 25% korting op bestellingen tussen 20.00u en 22.00u op vrijdag 21 januari! )

2 opmerkingen:

  1. oooh Ik kon het niet laten en heb ook een poef af. Bedankt voor je tips. Oh wat ben ik ingenomen met mezelf :)Op mijn blog is een foto

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi,

    Ik kwam je tip tegen van het dekbed van de ikea maar zou je me kunnen vertellen hoe groot je poef is met 1 zo'n synthetisch dekbed van €2,49 ? Of vul je je poef met meerdere van die dekbedjes?
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen