maandag 18 oktober 2010

Zpagetti & Rotterdam!


Veilig en wel weer thuis uit Rotterdam!
Eventjes bijkomen en dan nu toch maar een berichtje ......
Het begon donderdag allemaal wat kalmpjes in de stand...(tja als de handwerkbeurs normaal altijd op vrij-,zaterdag en zondag is) vrijdag al wat drukker en zaterdag was wel het hoogtepunt!
Hartstikke leuk om weer diverse mensen te ontmoeten, die ook wel eens mijn website bezoeken!
En uiteindelijk superblij dat ik een bed & breakfast had geboekt! Want zaterdagavond na een ritje Rotterdam-Leeuwarden kon je mij echt wel bij elkaar vegen! Ik had het niet gered om op en neer te rijden iedere dag! En zelfs vanuit Delft was ik toch op donderdag en vrijdag wel minstens een uur onderweg naar Ahoy!
Tja en ik ben die zpagetti nog steeds niet zat hoor!
Intussen heb ik tunisch leren haken met de zpagetti, erg leuk om te doen, al moet ik het nog eventjes beter onder de knie krijgen!
Ondertussen bruis ik weer van de ideetjes, maar heb ik ook een ander werkje met zpagetti weer eens opgepakt!
Zoals Geesje afgelopen dagen over haar tunische haakwerkje zat te aaien, zit ik over mijn vlechtwerk heen te aaien!
Mijn gevlochten kleedje, ik ben er weer opnieuw mee begonnen.
Een aantal weken terug had ik alles al eens uitgehaald, om vandaag weer met frisse moed en andere techniek aan de slag te gaan!
Hij is tot nu toe in ieder geval vlak, en niet één of andere mexicaanse/spaanse hoed.....zoals het voorgaande kleedje!
Morgen misschien weer verder....
Echter ik moet ook nog met mijn neus in de administratie, het laatste kwartaal moet nog naar de boekhouder!
En later deze week de pay it forward cadeautjes!!!

2 opmerkingen:

  1. Mooi vlecht werk.
    Ik vind de kleuren zo heerlijk zoet. Mooi als sprei of zo.

    Wat heb je toch een schat van een hondje zeg.
    En je schrijft altijd zo lief en gezellig over haar.

    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het was druk zaterdag! Al viel 't me allemaal best wel tegen!

    Leuk om je weer even gezien/gesproken te hebben!

    Geesje was te druk, dus die heb ik niet meer gesproken :)

    Succes met je vlechtwerk!

    BeantwoordenVerwijderen