maandag 20 september 2010

Zwaar tussendoortje.....!


Ergens begin februari schreef ik over een tussendoortje!
Het is maar goed dat het niet over een eetbaar tussendoortje ging:-)
Vandaag heb ik hier de draad maar weer eens van opgepakt!
Lijfjes, armpjes en hartjes zijn gevuld! Nu nog wat naadjes dicht maken en de stof voor de jurkjes bepalen....!
Denk dat ik toch iets ga af wijken dan het origineel, maar toch wordt het wel een mooie combi hoor, het kan ook haast niet anders met de tilda stofjes!
Hopelijk kan ik jullie heel snel het eindresultaat laten zien:-))

1 opmerking:

  1. Ben heel benieuwd hoe het tussendoortje gaat worden. Met Tildastofjes zit je altijd goed. Ik blijf ze mooi vinden.

    Van de stofjes die ik bij jou heb gekocht is nu werkelijk geen snip meer over. Ik heb een paar weken geleden met die stofjes een monstermodel rok gemaakt voor Farbenmix (komt in december uit). En Bridget heeft vandaag met de kleinste restantjes zitten rommelen.

    Twee geurkussentjes heeft ze gemaakt voor de verjaardag van twee van haar vriendinnetjes. De kussentjes zitten in elkaar en zijn dicht. Nu wil ze alleen nog bedenken of en hoe ze de kussentjes gaat versieren.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen