woensdag 1 september 2010

Dit was het pay it forward cadeautje voor Astrid!



Astrid heeft haar cadeautje ontvangen vandaag!
Ik had het per ongeluk gister al op FlickR gezet, niet handig hè!
Je kunt Astrid haar reactie bij het vorige berichtje lezen!
Het is een vaantje/wimpeltje/vlaggetje of hoe je het maar wilt noemen met het logo van Astrids Atelier er op geborduurd.....
Alles met de hand natuurlijk dus ja daar ben ik wel eventjes mee zoet....
Fijn dat ze er blij mee is!
Nu aan de slag met de andere cadeautjes, van Angelique heb ik intussen ook ontvangen:-)
Dank je wel, angelique! Fotootjes volgen nog!

5 opmerkingen:

  1. Wat prachtig gemaakt en geborduurd!
    Lief zo'mn persoonlijk cadeautje!
    Fijne dag!
    Groetjes,Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schatje.
    Ik zie dat Puk ook al aardig aan het groeien is :-)
    Groetjes,
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik had het al gezien bij Astrid, wat een werk moet dat zijn geweest. Het resultaat mag er zijn, top.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt en geborduurd, zeg!! Heel erg mooi!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja... nogmaals: echt een prachtig kado hoor!! Hij hangt hier heel leuk in mijn atelier, kan er dus dagelijks van genieten. Dank je!!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen