dinsdag 20 april 2010

Geen foto of toch.....!?! Grijns......


Gisteravond ben ik nog even bij Jellie, familie en Puk geweest.
Tig fotootjes gemaakt, maar helaas ik heb mijn camera laten liggen ...
Pfff blond hè!!

Dan maar een gekke foto van mijzelf die mijn vader vorige week heeft gemaakt op de slotavond van Jellie haar quiltseizoen!
Schijnbaar kan ik tegenwoordig alleen maar of mijn ogen dicht doen als er een foto wordt gemaakt of gekke bekken trekken!

Nou ja wat ik eigenlijk wou vertellen is dat je op dit moment met een kortingscode kunt bestellen op mijn website www.marutska.nl
Ik heb een nieuwsbrief verzonden, echter vind dat jullie lezers hier er ook wel recht op hebben.
Je kunt dus t/m 27 april via mijn site bestellen met 10% korting.
Nadat je de gewenste producten hebt besteld, kun je de volgende kortingscode invullen: nieuwsbrief
Je krijgt dan na het invullen van de code (vergeet niet op "voeg toe" te klikken 10% korting op je bestelling!

1 opmerking: