donderdag 22 april 2010

Amy Butler...!

Gister liet ik al wat aaibare stofjes zien van Amy Butler!
Zojuist heb ik onderstaand cd in mijn laptopje gestopt!
Eerst maar even uitvogelen hoe alles werkt, ik heb de cd en de patronen al een tijdje in huis, maar nog geen tijd gevonden om er mee aan de slag te gaan.
Dit wil ik eerst doen voor ik evt. de patronen ed verder uitbreid in mijn winkeltje!

Eerlijk gezegd heb ik een hekel aan de naaimachien en doe liever alles met de hand, of je overweegt om een goede naaimachine aan te schaffen...
Dat is wellicht toch iets wat ik ga doen..

Maar op dit moment gewoon niet de tijd en de rust om er mee aan de slag te gaan....

Nog 4 dagen werken (in de winkel) en ik heb vakantie t/m 26 mei.....
Helaas sluit de winkel in Camminghaburen (wat mijn plekje is, al bijna 10 jaar....) per 3 mei..... oftewel op het moment dat ik vakantie neem....
Ik weet het al een paar weken, en dit is dus al dat stof waar ik zo mee bezig ben...
Wat de toekomst brengt, geen idee..... wie kan tellen, weet dat ik tzt waarschijnlijk teveel ben.... of kan ik toch blijven...?
Pfff .... snif.... ik word er erg onzeker van....
Op het moment is het dus veel uitleggen van waarom de winkel gaat sluiten en vervolgens een vraag: en jij dan???? Een vraag waar ik zelf niet duidelijk een antwoord op kan geven.
Afscheid nemen van mensen waar je regelmatig een praatje mee hebt....
Ik vind het moeilijk hoor.....
Wellicht komt er iets anders op mijn pad, het zal vast... al zie ik het momenteel wel eens wat somber in allemaal....
Mijn winkeltje online heb ik tot nu toe als extra gezien en is nog steeds groeiende.... maar wellicht dat dat nu een vorm van levensonderhoud wordt!

Nou ja het cdtje van Amy Butler is in ieder geval leuk, hopelijk kan ik er in mijn vakantie mee aan de slag! En wie weet met een nieuwe naaimachien:-)) Onderstaand nog wat fotootjes van de cd die ik leuk vind. Ook de Barcelonaskirt is wel een van mijn favorieten....

En de dames die mij de sunshine award hebben gegeven, dank je wel! Ik ga er komend weekend mee aan de slag!




9 opmerkingen:

  1. Hey Maria, ik ben benieuwd naar wat je allemaal kan doen met deze software.
    Trouwens is Puk nou schattiger aan het worden of ligt het nou aan mij, hahaha ; )

    Enne..... een steuntje van mij in deze onzekere tijd voor je !! : )

    Lieve groetjes Corianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Corianne!
    Puk wordt inderdaad steed leuker, liever en schattiger..!
    Half mei mag ik ie in mijn huisje komen! Nog eventjes geduld....
    Wat duren die 4,5 week nog lang....................................zucht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. meis sterkte met al die onzekerheid,maar geloof me ..het gaat vast goed komen voor je ,geniet lekker van je vakantie en van dat schattige hondje die je over een poosje bij je komt ...
    dikke knuffel
    groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Maria,
    Heel veel succes met het bewandelen van je nieuwe pad. Ik hoop dat je iets heeeeel erg leuks tegen komt.
    Groet van Saskia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer Marietje dat de winkel gaat sluiten! Die onzekerheid hé, dat is het vervelende je weet niet waar je aan toe bent. Nou Sterkte en ik hoop dat alles goed komt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel sterkte in deze tijd! Ik hoop voor je dat er snel meer zekerheid is.
    Maar goed dat Puk je kan afleiden en die leuke dingen van Amy Butler misschien ook!
    Hoofd omhoog, meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh wat vervelend voor je allemaal. Ik hoop dat alles een beetje positief mag uitpakken voor je, maar geniet eerst maar van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is echt vervelend voor je.
    Maar ga eerst maar lekker genieten van je vakantie.
    De dingen die op de foto's staan zien er leuk uit.


    Groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Maria,
    Ik nam net even een kijkje op je blog. Heb wel eens wat bij je besteld. en ik zie een allerschattigst hondje voorbij komen. Ik wil ook zo'n Puk!!!
    Wat zijn ze lief en snoezig he, zo klein. En ze ruiken zo heerlijk mmmm puppie-achtig!
    Ik zie dat je binnenkort misschien geen baan meer hebt? Wat naar zeg, als je daar al zo lang werkt. Dat is balen. Ik hoop dat je hondje je over een poosje weer erg blij kan maken. Het is zo leuk en gezellig, zo'n beestje in huis!
    Sterkte hoor, en ik ga nog es even in je webwinkel snuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen