maandag 1 maart 2010

Je zou toch denken.......




Dat je na 3 dagen Zwolle/Handwerkbeurs en Hoooked Zpagetti wel een beetje flauw bent van die Zpagetti:-)

Hmmmmm nee hoor....

Vorige week was ik er ook al ijverig mee aan de slag en vandaag heb ik nog eentje afgwerkt en is nu ook klaar!
Beide zijn het model Milano, alleen anders afgewerkt.
Een blauwgroene zonder overdwars gehaakte rand en met ronde bamboe grepen en de paarse/lila is afgwerkt met een rand er overdwars opgehaakt en zwarte kunststof grepen.
Ook heb ik bij de paars/lila variant er met de yoyomaker van Clover een rozet opgezet met daar weer een paarse knoop op....

Voor de rest ben ik nog best wel moe van de afgelopen dagen, afgelopen nacht het klokje rond geslapen van 8 tot 8....vandaag wat puingeruimd hier in huis en de bestellingen verwerkt en vanavond ga ik ook nog maar een keertje op tijd naar boven:-)

Weltrusten!!

3 opmerkingen:

  1. Super de tassen! Ze zijn echt heeel gaaf!

    En die yo yo maker is cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke tas, wat is dit toch een fantastisch
    spul, moet er maar snel eens mee beginnen, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien dat je al heel wat gemaakt hebt met zpagetti, ik heb het intussen al wel in huis, vind het zo goed bedacht! Nu nog ermee aan de slag...

    BeantwoordenVerwijderen