zaterdag 16 januari 2010

Doorpitten, deel II!



Nou ja al met al ben ik af en toe toch bezig geweest met doorpitten!
Alle horizontale en verticale lijntjes zijn doorgepit!
Nu ben ik bezig met de roze vlakken om er wiebertjes in te maken!
Horizontaal liggende en verticaal staande wiebertjes, nog genoeg te doen dus....
Maar het doorpitten is nog niet zo als ik wil...:-(( Geen regelmatig steekje...pfff. soms springt de naald door de lucht en soms komt een volledige centimeter verder weer door de stof heen....
Al met al wordt ie er ook niet schoner op, doordat ik het zoveel in de handen heb.
Dus vandaar ook de wiebertjes met de blauwe stift getekent en ik zal hem tzt dus uitwassen om de stift te verwijderen....

En nu heb ik het echt wel een beetje gehad... moe en lijkt mij verstandiger toe om het quilten even links te laten liggen..
Voor morgenvroeg maar een wekkertje zetten en dan het één en ander nog maar doen voordat ik naar Jellie (en familie ) toe ga om de verjaardag van Julia te vieren....

Fijn weekend allemaal!!

Nu ga ik dromen over nieuwe stofjes en leuke tasjes die ik daar van kan maken:-)) Geen puf meer, maar wel genoeg ideetjes:-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten