dinsdag 22 december 2009

Bijna Kerst....!


Nog een paar daagjes en dan is het kerst....!

De boodschapjes zijn gedaan.... donderdagochtend vroeg nog even de verse dingetjes halen voordat ik naar mijn werk ga...

Vandaag ben ik wel wat creatief bezig geweest... maar eeuuh echt veel heb ik niet echt gedaan....:-))

Ik ben met de Tilda Santa bezig natuurlijk! De laarsjes zijn af, het mutsje, het lijfje en de dingetjes voor aan zijn riem....
Vandaag ben ik bezig geweest met zijn broek.... maar met het op de hand naaien, toch een beetje angstig om in mijn linker wijsvinger topje te prikken.....:-))
Dus nadat ik eindelijk toch mijn doos zpagetti heb weten te achterhalen.... zonder briefje zo op het postkantoor afgeleverd!!
Ben ik daar ook maar mee aan de slag gegaan... oa met de blue rose en de Green with Cute Pink Print
Mijn favorieten qua Zpagetti momenteel:-))
Resultaat show ik later nog wel op mijn blog!!

1 opmerking: