woensdag 18 november 2009

Zeg ut maar.....


Pff ik wist niet dat intussen al zoveel lapjes bij elkaar had gekocht en gesprokkelt.... En dit is natuurlijk nog niet alles....
Ook de nieuwe stofje van Rosalie zijn er nog en er zal vast verdwaald nog wel wat omzwerven...
Ik wou met mijn huiswerk voor quilten aan de slag.... maar ja welke stofje moet het nu worden?
Ik ga het eerst maar eens sorteren... wellicht geeft dat een heldere kijk erop!
Maar eerlijk gezegd vrees ik dat het niks wordt vandaag....Marietje is een beetje moe!

Echter wel één positief ding, na 2 dagen Kreadoe + 2x Utrecht op en neer, 2 dagen in de winkel werken, plus alle bestellingen verwerken en vandaag nog een ritje Aalsmeer.... (dit zou normaal toch tot ernstige rugklachten komen, dan wel niet een week scheef lopen) ben ik gister ontslagen bij de fysiotherapeut!!!
Daar hoef ik niet meer heen:-))

4 opmerkingen:

  1. Hé super dat je rug weer opgeknapt is!! weet je al wat je met al die mooie lapjes gaat doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je ontslagen bent........ :)) (bij de fysio, natuurlijk!)
    Wat een schitterende lapjes! Misschien een idee om eerst te bepalen welke kleuren je gaat gebruiken? Dan pas de lapjes erbij zoeken..... (maar dat doe je natuurlijk al.....) Groetjes uit Ommen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nog eens een leuk ontslag!! En wat een berg schitterende lapjes!! Ik kan me voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet en eerst wil gaan sorteren, want dit is wel een enorme keus!!! Ben benieuwd wat je uitkiest!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hai hai hier eventjes een mailtje van angelique ik wil je nog efjes bedanken voor de zpaggeti ben er erg blijtjes mee haak me sufjes hahaha leuk deze site kan ik af entoe efjes koekeloeren wat je aan het maken bent groetjes van an zal eerdaags efjes een foto op je site zetten van wat ik maak doeigiessssssss

    BeantwoordenVerwijderen