woensdag 4 november 2009

Snif snif!


Beetje duffe boel hier....
Zit te sniffen en te snotteren:-( niet fit dus.... en moe....
Heb nog wel wat blokjes vrolijke lapjes gemaakt en ook nog wat aan elkaar gezet.
Deze 4 zitten volgens mij heel mooi aan elkaar met name de 4 hoekjes in het midden...
Het midden zit wel een beetje links op de foto hoor:-))
Later laat ik de rest nog wel zien....
En uiteraard zijn ze allemaal met de hand gedaan!
Ook was er nog een doos Tilda, die ik intussen al heb verwerkt op de website.
Tja want dat gaat gewoon door natuurlijk ook als je niet fit bent.
Maar nu ga ik lekker mijn bedje in en morgen hopelijk weer wat opgeknapt!

Update de volgende morgen: mijn midden zit wel in het midden van de foto:-))

4 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt, zeg! Duik lekker je mandje in, ik hoop dat je lekker snel weer opgeknapt bent! Truste en opknapse!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap,Marietje, ik heb hier ook al één met griep!

    BeantwoordenVerwijderen