vrijdag 27 november 2009

Bijna negen!


Gisteravond en vanochtend heb ik toch nog twee hartjes kunnen doen!
Acht zijn er klaar en de negende schiet zoals jullie kunnen zien ook al op! En dan nog een rand er om heen maken.....
Maar vandaag en morgen is de Kerstsprokkelfair tot 9 uur, waar ik sta met de woonaccessoires.... dus dan wordt er denk ik niet veel gehandwerkt!
Nu gauw in de kleren en de laatste bestellingen klaar maken om te verzenden en dan tuffen we weer naar Ryptsjerk in mijn fiatje! Het laatste weekje is ingegaan.... als het goed is eind volgende een groter autootje:-))

1 opmerking:

  1. Het wordt een heel mooie harten-quilt!! Ik ben helemaal verliefd op harten......heb je er ook een speciaal iemand voor in gedachten? (anders dan jezelf, natuurlijk.....).
    Veel plezier op de Kerstsprokkelfair!

    BeantwoordenVerwijderen