zaterdag 17 oktober 2009

Shabby Roses & Give Away!

Zowaar heb ik weer eens wat af:-)
Ik liep wat achter (nog steeds) met de shabby roses.
Maar ik heb intussen het negende blokje klaar:-)
Hij moet nog even aan de rest vast, maar wie weet heb ik daar vanavond nog zin in!



Tja en de give away natuurlijk!!

Jeetje ik had echt niet zoveel reacties verwacht, allemaal even leuk en enthousiast!
Geweldig, dank jullie wel allemaal!!



Het mandje raakt intussen al aardig gevuld met briefjes en de namen erop!
Maandagmorgen ga ik grabbelen:-))

5 opmerkingen:

  1. Spannend! Quilt ze vanavond! Dat je nog heeeeel veel reacties mag krijgen. Gr. jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gaat gestaag verder met je Shabby Roses.
    En heerlijk dat je winkeltje zou goed gaat.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer mooi geworden Marietje!!!
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend hoor! En wat leuk om te zien dat er zoveel mensen hebben gereageerd.

    Is het nog gelukt om het negende blokje aan de rest vast te zetten???

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat wordt die Shabby Roses toch prachtig! Wauw, ik vind het heel erg mooi worden.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen