dinsdag 6 oktober 2009

Hamerslag!!



Vanavond is mijn armband zo goed als af gekomen bij edelsmeden.
De volgende keer moet ik de binnenkant misschien nog wat schuren en poetsen.
Ik heb me suf gepiekerd wat ik er nu mee moest,.... en uiteindelijk heb ik het vrij eenvoudig (ook eens snel klaar:-)) gehouden.
Met hamerslag is het nu best een mooie armband geworden.
Hij glimt ook echt.... je ziet het stofje weerspiegeld in de armband!!
Maar er komen gauw genoeg krasjes ed op hoor .... als je een sieraad draagt ontkom je daar gewoon niet aan!

2 opmerkingen:

  1. Hij is práchtig! Heel erg mooi, en zo eenvoudig dat 'ie bij alles wat je draagt past!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel erg mooi,Marietje!!! Het stofje waar het op ligt vind ik ook heel erg leuk, komt me bekent voor.

    BeantwoordenVerwijderen