maandag 19 oktober 2009

Die Vrolijke Lapjes!


Ik heb de smaak te pakken op het moment:-))
Nog voordat ik in het zwembad lag, had ik een helder moment:-)
Die vrolijke lapjes zitten de hele dag al op de hoek van de kast te glimlachen!
Samen met een stapeltje die ik van Jellie heb gekocht....
Voordat ik in het water lag heb ik heel snel al een blokje gemaakt en bij thuiskomst nog 3....
Ik heb ze nu even op een wit met roze stippen stofje liggen, maar het mag nog wel een iets rustiger wit met printje zijn om de kleurtjes er uit te laten springen!
Hoe en wat het gaat worden..... hmm geen idee hoor! Zo'n blokje is in elk geval snel klaar dus je zou er tig van kunnen maken of een paar voor nog een kussenhoesje:-)

Weltrusten!!

1 opmerking:

  1. Ik ben benieuwd wat het gaat worden maar het zal vast heel mooi zijn want dit is zo samen al super!
    Echt mijn kleurtjes..
    lieve groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen