maandag 19 oktober 2009

De Winnaars!!!


Het is zover:-)

Ik ga de lootjes trekken!!

Maar ik wil natuurlijk iedereen hartelijk bedanken voor de reacties!!
Nogmaals ik had dit niet verwacht en vond het erg leuk om alles te lezen!
Dank jullie wel!!

Als eerste ga ik grabbelen voor het stofpakketje!

Deze is voor: Gerda de Bruijn

Het boekje Tildas Juleideeer is voor Quibi!

Quibi,ik heb je reeds een mailtje gestuurd, maar kan zo even niet ontdekken of je ook een weblog hebt! Aah intussen ontdekt via het prikbord:-)

En als laatste het patroon van Rosalie Quinlan!

Deze is voor Loes Geurts! Loes, ook jou heb intussen een mailtje gestuurd!

Alledrie gefeliciteerd natuurlijk!!!

Vivian, die bij mij bestelling nr 1000 heeft geplaatst, heeft haar pakketje ook al ontvangen en ook daar zat een extra rol Zpagetti in!!

Ik wens iedereen heel veel plezier met haar gewonnen prijs!!

6 opmerkingen:

  1. Vivian Veldman-Erlemeyer19 oktober 2009 om 12:06

    En wat voor een rol Zpagetti......Mijn moeder zal blij verrast zijn als er een Zpagetti-tas op haar verjaardag komt! Zeker in deze kleuren, helemaal haar ding!
    Maria, nogmaals bedankt!!! En tot de volgende bestelling maar weer, groetjes Vivian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, zeg!! Ik, die nooit prijzen win, valt in drie dagen drie keer in de prijzen!! Volgens mij is het tijd voor een staatslot Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De gelukkige winnaars van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé dat is een leuk begin van de dag!!!! Na de afronding van mijn sportseizoen( ik softbal) mag het handwerken weer beginnen!Ik probeerde je een mail te sturen maar nu maar even zo. Groetjes en een fijne dag Gerda de Bruyn
    bruyn@hetnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmn....ik heb weer eens iets gemist en er dus niet aan meegedaan *grmbl!*
    Maar voor de winnaars; van harte!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo hier je moeder
    erg leuk dat weblog van je
    het begint bij mij ook steeds meer te kriebelen om een weblog te beginnen
    maar daar heb ik denk ik wel een beetje hulp bij nodig. Alhoewel gewoon zelf proberen misschien beter is.
    Je hoort er nog wel van.
    Voor morgen veel plezier met je zus op de beurs en tot woensdag.
    Groetjes !!

    BeantwoordenVerwijderen