dinsdag 1 september 2009

Waar zal ik beginnen??

Nou maak je maar klaar!
Er komt nu toch een lijst met gezelligheid en fotootjes!!! :-))

Allereerst afgelopen zaterdag de quiltthee bij Jellie!!



Mijn zus organiseerde deze quiltthee ter introductie van het nieuwe quilt seizoen!



Een aantal dames/cursisten hebben heerlijke taarten gemaakt en daar heeft iedereen heerlijk van zitten smikkelen!



Het was een hoop drukte vooraf, voor Jellie nog meer dan voor mij! Maar het was een geslaagde middag... Het begon om twee uur (met een paar spetters) daarna was het 4 uren droog tot de laatsten rond zessen vertrokken (toen wat meer regen)....





Ook heeft Klaske (die zaterdag ook aanwezig was) zondag ook nog het nodige gefotografeerd in Frederiksoord!

Oa vele mooie quilts en ook Jellie en Ik voor het minihuisje:-) Het is ik in het zwarte shirt/tuniek:-))



En tja vandaag heb ik ook niet stil gezeten, ik ben wezen inkopen.... oa voor de kerst van 2009! Pff wel heel vroeg hè! Maar ja anders is alles tzt ook uitverkocht denk ik.....



En uiteraard zit ik ook niet stil met handwerken.... de eerste steekjes van de shabby roses zijn gedaan, gister nog heerlijk wat blokjes aan elkaar gezet van de Love is..... en vanochtend nog wat lapjes gesneden voor de ragtime quilt:-))


6 opmerkingen:

  1. Tjonge tjonge, heel verhaal vol gezelligheid. We hebben een super weekend gehad of niet dan??? Ben trouwens wel heel erg benieuwd hoe je ragtime quilt gaat worden!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is er te doen in Frederiksoord? Mijn ouders wonen daar vlak bij, en ik ben wel benieuwd. Volgens mij heb je in je vorige blog een link geprobeerd te maken, maar die werkt (bij mij) niet...

    Groetjes,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke,

    Het is alweer afgelopen in Frederiksoord:-((
    Dat was afgelopen vrijdag, zaterdag en zondag in de koloniehof.
    Het was een quiltmanifestatie... ik denk dat je bij Klaske misschien nog een link kunt vinden..

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ok, leuk! Iets om in de gaten te houden dus!
    Groetjes,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joehoe, wat is het hier stil!!!! Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joehoee.... ik leef nog hoor:-)
    Maar vakantie voorbij, weer aan het werk, tijd van de maand, beetje sjagerijnig en tilda stoffen die nog steeds niet binnen zijn:-((
    Donker en regen, geen zon.... lijkt of we zo de herfst/winter inrollen...
    enz enz enz .... het wil even niet ...
    Morgen hopelijk beter....:-))

    Groetjes
    Marietje

    BeantwoordenVerwijderen