dinsdag 22 september 2009

Bah!



Gister voordat ik naar mijn eerste quiltles ging, heb ik nog het 5e blok overgetrokken op de stof en een paar draadjes/steekjes gedaan.
Toen ik het lapje stond te strijken, dacht ik nog van hee even opletten dat ik dat straks wel op de goede kant overneem!
Nou ja best wel eventjes bezig geweest om alles over te trekken, en toen vanochtend....
3x raden..... ja hoor overgetrokken op de verkeerde kant van de stof:-((((
Bah dus.....
Het was dus de bedoeling dat ik hier even mee aan de slag kon... maar het ligt nu eventjes in de hoek!
En wat ga je dan doen.... euhh 4 logcabin blokken uittekenen!

3 opmerkingen:

  1. Dat is niet handig, Marietje, maar ja je moet je huiswerk ook af hebben voor de volgen de keer toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat huiswerk moet lukken voor de volgende les!!
    Maar van het overtrekken op de verkeerde kant van de stof baalde ik best wel stevig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een pech,is mij ook al eens overkomen hoor:)je cabin blok ziet er al leuk uit....
    dat gaat goed :)
    doeiiiii
    groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen