dinsdag 18 augustus 2009

Weinig nieuws!


Weinig nieuws aan het front!
Het hoognodige wordt gedaan.... bestellingen wegbrengen en evt mailtjes beantwoorden!
Voor de rest even genieten van het zonnetje en mijn boek!
Love is.... block 4 vordert gestaag en ik heb nog een tildahartje afgemaakt! Maar deze is nog wel een beetje kaal...

En nu plof ik weer in mijn stoeltje met mijn neus in het boek:-)) Erg mooi overigens!
"Het spel van de Engel" van Carlos Ruiz Zafon, zijn eerste bestseller heet "De schaduw van de wind"!

Ooh en de vorderingen met Ideal gaan gestaag.... vandaag het aangevraagd, ik ben benieuwd wanneer het kan op de website!!

1 opmerking:

  1. lekker he, zo heerlijk lui met je boek..leuk hartje..
    heb je even een mailtje gedaan ...
    ik hoor het wel
    groetjessss Tineke

    BeantwoordenVerwijderen