zondag 9 augustus 2009

Manden!!




Vandaag dus een ritje gemaakt naar de groothandel.....
De eerste dingetjes zijn al in mijn winkeltje te vinden.
Mooie grote rotan/houten kransen, grijs...., rotan schaal... ook grijs, een nieuw hollands stofje....
Maar er zat nog veel meer in mijn autootje... (morgen ga ik ijverig aan de slag, echt waar!! )
En dit keer ook iets voor mijzelf:-))
Ik heb twee mooie grote manden mee genomen. Gebroken wit van kleur en met deksel!!
Het zijn best wel grote, eentje is 50cm hoog met een doorsnede van ca 45 en de kleinere is ca 42cm hoog en heeft een doorsnede van ca 38cm.
Dit leken mij hele mooie manden toe om te vullen met mijn breiwerkjes.
De grootste is bedoeld voor de Zpagetti en de kleinere voor de fijnere breiwerkjes....
En ik zit iedere keer als ik bij de groothandel ben te kijken bij een sieradenstand.
Ideetjes op te doen voor edelsmeden en iedere keer in tweestrijd of ik die ene armband nu mee zal nemen of niet!
En nu heb ik dan toch meegenomen!
Het zou best iets zijn om ook eens zelf zoiets te maken van zilver.
Want ook dat zwarte effect (ik weet alleen niet hoe het heet als je het zilver zwart maakt) is iets wat bij edelsmeden kan worden gedaan.
Want ik vind echt zilver dan toch fijner en mooier om te dragen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten