dinsdag 11 augustus 2009

Lui!





Tja wat heb ik gedaan vandaag....
Niet zoveel.... wel een wekkertje gezet... maar pas laat in de kleren:-)
Toen het één en ander ingepakt aan bestellingen.... wat borduren... toch maar even naar het postkantoor...
Vanmiddag even de stad in voor bankzaken, ook nog even bij Jan Sikkes, de Duif en Jagersma geweest.
Bij Sikkes drie lapjes meegenomen ... die zal ik zo nog even op de foto zetten,en zowaar een bak met quiltstoffen (wel heel klein hoor), bij de duif niks gekocht (was uit om een kleine borduurring, en daar hingen alleen maar groten) toen naar Jagersma, heel snel een kleine borduurring gekocht en toen gauw weer naar huis.... om te borduren.
Block 4 van de Love is.... is dus bijna klaar wat de stitcherie betreft.... misschien morgen helemaal af...
Ojaa en ik heb nog even boodschapjes gedaan.
En mijzelf nog getrakteerd op een nieuw boek: Het spel van de Engel van Carlos Ruiz Zafon.
Het boek De Schaduw van de wind heb ik een tijdje terug van mijn vader geleend en gelezen.
Dat was ook een mooi boek, en ook dit boek speelt zich weer af in Barcelona.
Ik ben er ooit één keer geweest en vond het er super!
Dus ook nog maar een mooi plaatje van La sagrada familia erbij:-)
Hopelijk schijnt morgen het zonnetje en kan ik mij neervleien op het balkon met mijn neus in het boek!!
Ik zat net ook nog even buiten, en toen was er zo'n mooi lucht! Dat ik die ook nog maar even op de foto heb gezet....
En nu plof ik op de bank voor de buis!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten